עלייה חדה בביקוש לשירותי תרגום סינית לשיחות ועידה

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

שירותי תרגום סינית לשיחות ועידה: בעקבות התפרצות וירוס הקורונה בסין והמגבלות החלות במדינה הכוללות איסורי התקהלות רבת משתתפים, חששם של עובדים סינים לצאת מהבית וביטול נסיעות וביקורים עסקיים של חברות מהמערב – חלה בחודש החולף עליה בביקוש לשירותי תרגום סינית סימולטניים בשיחות ועידה, טלפונים ובאפליקציית המסרים וויצ’אט.בעקבות התפרצות וירוס הקורונה בסין והמגבלות החלות במדינה הכוללות איסורי התקהלות רבת משתתפים, חששם של עובדים סינים לצאת מהבית וביטול נסיעות וביקורים עסקיים של חברות מהמערב – חלה בחודש החולף עליה בביקוש לשירותי תרגום סינית סימולטניים בשיחות ועידה, טלפונים ובאפליקציית המסרים וויצ’אט.

שירותי תרגום לסינית בטלפון נותנים מענה מצויין בימים אלה, המשמש כתחליף לפגישות העסקיות שבוטלו בעקבות המצב שנוצר. התרגום במהלך שיחות הטלפון נעשה על ידי מתורגמן מקצועי, דובר סינית שפת אם, המתמחה במתן שירותי תרגום סימולטניים.

 

תרגום טלפוני בסינית המותאם לתחומו העסקי של הלקוח

כל תרגום לסינית נעשה על ידי מתורגמן מקצועי בתחום העסקי של הלקוחות. צוות המתורגמנים של לימפיד כולל מומחים בעלי רקע וניסיון של מעל חמש שנים לפחות בתחומים שונים, הנותנים מענה מושלם לחברות הישראליות בתחומי התוכנה, מדיקל ומכשירים רפואיים, חקלאות, אופטיקה, תשתיות, ביו-טכנולוגיה ועוד.

צוות המתורגמנים שלנו נותן מענה לביקוש עבור שירותי תרגום סינית אנגלית, ומאנגלית לסינית, וגם שירותי תרגום מעברית לסינית ומסינית לעברית – אם כי בזמינות פחותה יותר של מתורגמנים הממוקמים בארץ.

שירותי תרגום סינית לשיחות ועידה  – קבלו הצעת מחיר מהירה

  • בכדי שתוכלו לקבל הצעת מחיר מהירה ולתאם מועד לשיחת ועידה מתורגמת לסינית עם אחד מהמתורגמנים המקצועיים של לימפיד, צרו איתנו קשר והשאירו את הפרטים הבאים:
  • מועד רצוי לשיחת ועידה, תאריך ושעה (שעון ישראל)
  • רקע כללי לקיום השיחה הכולל מידע על החברה הסינית עימה תרצו לקיים את השיחה, ופרטים על התקשרות שנעשה עימם
  • נושאים בהם ידונו במהלך שיחת הועידה
  • הזמן המשוער למשך השיחה
  • מספר המשתתפים הצפוי

לימפיד מספקת שירותי תרגום סינית עבור חברות הנכנסות לשוק הסיני, או חברות הפעילות בו. יש לנו ניסיון מ-2007 ובין לקוחותינו חברות קטנות ובינוניות, חברות סטרט-אפ, חברות ממשלתיות, ארגונים שונים ומשרדי ממשלה.