כתיבת תכנים בסינית: שלוש דוגמאות לשימושים שונים של כתיבת תוכן מקורי

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

כתיבת תוכן שוטף בשפה הסינית, המקפידה לרענן את תכני האתר כל פרק זמן מסוים, תורמת באופן משמעותי לקידום האתר במנועי החיפוש הסינים ומעשירה את תוכנו של האתר. כאשר אתר אינו מחדש תוכן זה פוגע בדירוג שלו במנועי החיפוש.

להלן שלוש דוגמאות לשימושים שונים של כתיבת תוכן מקורי בסינית:

1) פורטל היהלומים הישראלי – תרגום והפצה של מאמרים וידיעות בסינית על בסיס שבועי

פורטל ענף היהלומים הישראלי מופיע בארבע שפות: עברית, אנגלית, רוסית וסינית ומרכז מידע על חדשות הענף, תערוכות ואירועים בארץ ובעולם. בפורטל ניתן למצוא גם ראיונות עם אנשי התעשייה וסיקור של תערוכות ואירועים מיוחדים.

לימפיד מקדמת את הפורטל ברשת האינטרנט הסינית, ותוך פחות מחודשיים הוכפל מספר הגולשים הסינים באתר בעקבות מספר פעולות שעשינו והראשונה שבהן היא הפצתן של כתבות בסינית במגוון נושאים בתחום היהלומים.

IDI Logo – כתיבה ותרגום איכותיים של ידיעות מעניינות, בשילוב של מילות חיפוש מוגדרות מראש מביאות להצלחה של הפורטל בסין, ולהגברת המודעות בסין על ענף היהלומים וחברות היהלומים הישראליות.

2) חברת ‘סול דאטה’ : כתיבת ניוזלטר תלת חודשי והפצתו לאלפי לקוחות

SolData הינה חברה בינלאומית המספקת שירותי ניטור גיאוטכניים וסביבתיים באתרי בניה. לחברה סניף בהונג קונג המשרת את לקוחותיה בסין.

כחלק ממאמצי השיווק של החברה בסין, הוחלט על שליחת ידיעון ללקוחות הסוקר את חדשות החברה, השירותים שהיא מציעה וידיעות מעניינות עבור הקוראים. אחת לשלושה חודשים אנו כותבים ניוזלטר מקורי בסינית מפושטת (הונג קונג) ועושים עריכה גראפית בסינית בכדי ליצור חזות מעניינת עבור הקוראים.

3) כתיבת מאמרים ותוכן מקורי בסינית עבור אתר המכון הישראלי ליצוא

כחלק מאמצי קידום האתר של המכון ליצוא בסין, מופצים באתר מידי חודש 20 ידיעות בסינית הסוקרות את יחסי סין – ישראל, חדשנות ישראלית, אירועים בזירה העסקית בסין וידיעות על הצלחה ישראלית בסין.

צוות מומחי התוכן שלנו שנמצא בשנגחאי, כולל כותבים דוברי סינית שפת אם בעלי ניסיון בכתיבה שיווקית של לפחות 3 שנים. יש ביכולתנו לכתוב מאמרים במגוון רחב של תחומים כגון: כלכלה ויחסי סין – ישראל, טכנולוגיה, חקלאות, נדל”ן, תוכנה, תחום המדיקל, תיירות לישראל, קוסמטיקה ומוצרי תעשייה.

שירותים נוספים כוללים כתיבת תכנים אינפורמטיבית לאתרי אינטרנט, ניוזלטר ותכנים שיווקיים. לפרטים נוספים צרו קשר איתנו.