תכנית כסף חכם 2020: כך תגדילו סיכויים להתקבל

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

תכנית כסף חכם של משרד התעשיה והמסחר הושקה השנה מאוחר מהרגיל והיא שונה מתכניות  של השנים שעברו. הנה סקירה קצרה על השלבים הנדרשים להגשת התכנית ועדכונים שלה לשנת 2020. למעוניינים, לימפיד ממליצה על גברת תרצה ערב המלווה חברות להגשת התכנית במקצועיות רבה ובתקציר זה היא מפרטת על השינויים שחלו בתוכנית והפעולות שיש לנקוט על מנת לעמוד בתנאי התוכנית.

בשנים האחרונות מאות חברות ישראליות מתמודדות על התוכנית והתחרות על התקציב גבוהה. תכניות עסקיות שאינן מגובות במידע קוהרנטי ולא משקפות ידע מעמיק על שוק היעד – דינן להכשל. איתור של מידע, יועצים מקומיים, שיחות עם לקוחות והצעות מחיר מספקים הינם רק חלק מהצעדים שיש צורך לנקוט בכדי להציג תכנית קוהרנטית ושלמה, כזו שתעבור את תנאי הסף ותזכה לקבל מימון.

תכנית כסף חכם מיועדת לחברות המייצאות בהיקף העולה על מיליון ש”ח. מאחור ומטרת תכנית כסף חכם לתמוך בחברות קטנות ובינוניות, היא אינה תומכת בחברות אשר היקף המכירות שלהן גבוה מ-200 מיליון ש”ח. במסגרת התכנית, המדינה משתתפת ב-50% מהוצאות השיווק המאושרות בסכום שאינו עולה על 500 אלף.ש”ח. על פי התוכנית החדשה,  בשנת 2020 תעמוד התמיכה למדינות מועדפות על 750 אלף ש”ח

במהלך השנים האחרונות מספרן של החברות שהגישו בקשה למימון וסיוע על ידי תוכנית כסף חכם עלה באופן ניכר. בגלל הביקוש הגבוה ואילוצים תקציביים, אחוז החברות המצליחות לעבור את התהליך קטן באופן משמעותי מבשנים שעברו וציון הסף עלה בפועל מ-60 לכמעט 70. הרבה חברות נפסלות עוד בשלב הראשון, מאחר  ולא עמדו בתנאי הסף מבחינה פיננסית או כתיבת התכנית עצמה לא היתה מקצועית. המשמעות המעשית היא שבכדי לקבל את תמיכת כסף חכם, רמת התוכנית המוכנת של החברה חייבת להיות גבוהה.

על מנת לוודא שהנכם עומדים בתנאי הסף, מומלץ מאוד לוודא זאת מול מנהל סחר חוץ. את כל תנאי התכנית ניתן למצוא כאן .

 לפרטים נוספים ומידע על תהליך הגשת בקשה לתכנית כסף חכם הקליקו כאן.

לימפיד תשמח לספק שירותי תרגום לסינית, ושירותי שיווק דיגיטלי בסין, קידום אתרים בסין, דיבוב מקצועי ולסינית – עבור חברות הזוכות בתוכנית כסף לכם.