תרגום חוזה לקוריאנית ותרגום מסמכים משפטיים לקוריאנית ומקוריאנית

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

תרגום חוזה לקוריאנית: לימפיד מספקת שירותי תרגום לקוריאנית, ומתמחה בשירותי תרגום נוטריוני של מסמכים שונים מאנגלית לקוריאנית, מקוריאנית לאנגלית וכמו כן תרגום מקוריאנית לעברית ומעברית לקוריאנית (באמצעות תרגום כפול). צוות המתורגמנים המקצועי ממוקם בסיאול, קוריאה ומתמחה בתרגום משפטי בתחומים מגוונים, כל המתורגמנים בצוות הינם בעלי רקע בתחום המשפט, ובעלי ניסיון בתרגומים של למעלה משלוש שנים.

תרגום של מסמכים משפטיים לקוריאנית, ובייחוד תרגום מעברית לשפה הקוריאנית, דורשים עבודה עם מתורגמן מוסמך דובר קוריאנית שפת אם הבקיא בתחום בו עוסק המסמך. יחד עם שותפינו בקוריאה הקמנו צוות מומחים ומתרגמים בעלי ידע בסוגים שונים של תרגום מסמכים לקוריאנית כגון שירות תרגום משפטי לקוריאנית, תרגום עסקי לקוריאנית ממגוון של שפות, ושירותי תרגום רפואי לקוריאנית ומקוריאנית,

הקוריאנית הינה שפה שונה ייחודית – הן מבחינת כתב, דקדוק, מבנה משפט ואוצר המילים. בלימפיד כל עבודת תרגום נעשית על ידי מתורגמנים לקוריאנית בעלי ניסיון של לפחות שלוש שנים בתחומם. נוסף  על כך, בשונה מחברות תרגום אחרות כל תרגום מתבצע על ידי שני מתורגמנים מקצועיים: תרגום לקוריאנית על ידי מתורגמן מקצועי, והגהה לקוריאנית על ידי מתורגמן בכיר בתחומו – זאת בכדי להבטיח איכות תרגום מעולה.

 

תרגום חוזה לקוריאנית

אילו שירותים אנו מספקים עבור לקוחותינו?

שיתוף הפעולה עם המשרד בסיאול מאפשר לנו לספק מגוון רחב של שירותי תרגום מסמכים לקוריאנית הכולל גם אישורים נוטריונים, תרגום משפטי של מסמכים לקוריאנית או מקוריאנית, תרגום מסמכים רפואיים לקוריאנית, מכרזים ומסמכים שונים להקמת חברות או לפעילויות עסקיות בקוריאה, תרגום לקוריאנית של חוזים שונים, הסכמים ותרגום תעודות.

תרגום חוזה לקוריאנית: שירות מקצועי, מהיר ואמין! עם ניסיון של למעלה מ- 10 שנים בתחום. צרו קשר לקבלת הצעת מחיר מהירה.

תגיות: נוטריון קוריאני, תרגום חוזה מקוריאנית, נוטריון קוריאה, תרגום לקוריאנית של חוזה משפטי, שירותים נוטריונים לתרגום קוריאנית, תרגום מעברית לקוריאנית, תרגום מקוריאנית לעברית, תרגום קוריאנית מקצועי , תרגום קוריאנית מהיר.

תרגום משפטי לקוריאנית ותרגום נוטריוני לקוריאנית, תרגום פטנט לקוריאנית, תרגום חוזה לקוריאנית, תרגום חוזים לקוריאנית, , תרגום פטנטים לקוריאנית, תרגום תעודות לקוריאנית, תרגום מסמכים לקוריאנית, תרגום לקוריאנית של חוזים.

לקוחות חדשים? תוכלו לקבל הנחה עד 20% עבור התרגום הראשון! צרו קשר עכשיו!