תרגום לסינית ברמה אחת מעל כל השאר, כיצד אנחנו עושים זאת?

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

תרגום לסינית ברמה אחת מעל כל השאר: בהתאם להיקף הפעילות הגדל של החברות הישראליות בשוק הסיני וחיזוק היחסים בין סין וישראל, גדל גם מספרן של חברות המספקות שירותי תרגום סינית בשנים האחרונות. עם זאת, איכות התרגום אשר חלקן מציעות אינה מקצועית ולוקה בחסר.  מעבר לתרגום סינית על ידי מתורגמן מקצועי, ישנן כמה פעולות שאנחנו בלימפיד עושים על מנת להבטיח ללקוחותינו תרגום סינית איכותי – פעולות שמבטיחות איכות ללא תחרות.

שימוש בתוכנות זיכרון תרגום

תוכנת זיכרון תרגום הינה תוכנה או פלטפורמה המסייעת למתורגמן לשמר את המונחים המתורגמים לסינית לכל אורכו של הטקסט בצורה מקצועית  תוך כדי שמירה על סגנון כתיבה אחיד, השוואה של טקסט המקור בעברית או אנגלית אל מול הטקסט המתורגם לסינית. אין להתבלבל עם תוכנות תרגום הנפוצות בשנים האחרונות כגון שירות התרגומים של גוגל ואחרים, איננו משתמשים בתוכנות אלו מאחר ואיכות התרגום לסינית אינה מקצועית.

תרגום והגהה על ידי 2 מתורגמנים מקצועיים בתחום

בשונה ממה שרוב חברות התרגום בישראל מציעות, בלימפיד כל עבודת תרגום נעשית תמיד על ידי 2 מתורגמנים מקצועיים בתחומם, זאת בכדי לשמור על רמת מקצועית גבוהה של תרגום סינית. המתורגמן הראשון בעל ניסיון של לפחות 3-5 שנים יבצע את תרגום הטקסט לסינית, ואילו מתורגמן בכיר יותר יבצע הגהה לסינית של הטקסט שתורגם ויוודא שתרגום המונחים תקין, ללא שגיאות כתוב ותחביר, וישפר את סגנון הכתיבה של הטקסט בסינית.

תרגום לסינית הדורש מחקר

תרגום תכנים לסינית (ולכל שפה אחרת כמובן) מצריך בחלק גדול מהמקרים מחקר מעמיק בתחום בו עוסק הטקסט – לדוגמא הבנה תרבותית של טקסט המקור על מנת להעביר את המסר בצורה הטובה ביותר – דבר נפוץ בתרגום של תוכן שיווקי לסינית, מצגות, העברת רעיון עסקי ועוד. דוגמאות נוספות הן  מחקר שמות ומקומות  – בייחוד בסינית מחקר זה חשוב מאחר ושמות המקומות צריכים להיות מתורגמים כהלכה, לשם כך חובה לבדוק זאת באמצעות מחקר ברשת האינטרנט או מקורות אמינים יותר כגון ספרים ומאגרי מידע.

מאגר המתורגמנים הסינים המקיף ביותר

צוות המתורגמנים לסינית של לימפיד כולל מספר מתורגמנים קבוע במשרדנו בסין, לצד עשרות מתורגמנים עימם אנו עובדים באופן קבוע לפי דרישות העבודה. במשך 12 השנים האחרונות, פיתחנו את מאגר המתורגמנים המקיף והמקצועי ביותר, הכולל מתורגמנים מקצועיים בתחומים מאוד ספציפיים: טכנולוגיה, אופטיקה, פיזיקה, גיאולוגיה, מדיקל, הסטוריה של העם היהודי, פוליטיקה, וצוות שלם של מומחים בתחום המשפט הסיני, ומחלקת המתורגמנים העומדת לרשותינו בתרגום פטנטים לסינית.

שמירה של התרגומים של הלקוחות בדאטה בייס

כל תרגום לסינית שנעשה בלימפיד נשמר בדאטה בייס על מנת לספק גיבוי של קבצים ללקוחות במידת הצורך, אבל הייתרון הגדול של גיבוי התרגומים היא בעיקר עבור לקוחות שתרגמו מסמכים וקבצים כגון חוברות, מצגות, מדריכי משתמש ותכנים של אתרי אינטרנט – חומרים המתעדכנים אחת לכמה זמן. באמצעות הגיבוי שיש ברשותינו, לקוחות המעוניינים בתרגום של גרסה מעודכת לא יידרשו בתרגום מחדש של המסמך, אלא בהשוואה של המסמכים ועדכון התרגום לפי הגרסה החדשה – דבר שחוסך זמן וכסף ללקוחות לימפיד.

מעוניינים בהצעת מחיר מהירה לתרגום לסינית? הקליקו כאן וקבלו עד 20% הנחה ללקוחות חדשים!