תרגום לסינית: כך ניתן לדעת האם ספק התרגום הוא מקצועי מבלי לדעת מילה בסינית

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

תרגום לסינית מבלי לדעת מילה בסינית? כיצד תדעו האם התרגום איכותי? האם ישנה אפשרות לבחור בספק שיבצע את העבודה באופן מקצועי מבלי שתדעו מילה בסינית? הנה חמישה טיפים ממש חשובים לקרוא לפני שאתם בוחרים חברת תרגום מקצועית לשירותי תרגום סינית.

וודאו שהמתורגמן מגיע מהתחום

על מנת שהתרגום לסינית יהיה מקצועי חשוב שייעשה על ידי מתורגמן מקצועי, בעל ניסיון של לפחות 3 שנים, וחשוב שיהיה מתורגמן המגיע מהתחום הספציפי בו עוסק התוכן שאתם מעוניינים לתרגמו לסינית. בין אם מדובר בתרגום חומרים טכניים, חוזים משפטיים, תכנים שיווקיים ואפילו תכנים כלליים – תמיד חשוב שאילו יעשו בידי מתורגמים דובר שפת אם הבקיאים בתחום.

וודאו שהשירות כולל תרגום והגהה על ידי 2 מתורגמנים

כשאתם מקבלים הצעת מחיר, מלבד השוואת מחירים בין ספקים שונים חשוב לוודא שהליך התרגום לסינית נעשה על ידי שני מתורגמנים: מתורגמן מקצועי שיבצע את התרגום עצמו ומתורגמן בכיר יותר שיבצע הגהה. תרגום שנעשה באופן זה יקטין משמעותית טעויות בתרגום, שגיאות כתיב ובחירה טובה יותר של מונחים מתורגמים – וישפר משמעותית את איכות הכתיבה של הטקסט בסינית ומבנה המשפט. וודאו שהתרגום לסינית נעשה על ידי 2 מתורגמנים ולא על ידי תרגום מכונה שעליו מתבצעת עריכה של מתורגמן.

תרגום לסינית סינית

בקשו תרגום לדוגמא

לקראת תרגום לסינית של תכנים מורכבים, אתרי אינטרנט, חוברות ומסמכים המכילים טקסטים רבים, רצוי מאוד לבקש תרגום לדוגמא על מנת שתוכלו להעבירו לבדיקה ולהתרשם מאיכות התרגום לסינית והמקצועיות של המתורגמנים. זה עשוי לחסוך מבוכה בתרגום לקוי תכנים שיכול להשליך על אופן עשיית העסקים עם הצד הסיני ופגיעה בתדמית שלכם בסין.

בדקו עם קולגות מסין

אתם עובדים עם קולגות בסין? בקשו מהם לבדוק את התרגום על מנת שתוכלו לקבל חוות דעת לפני שאתם מעלים אותו לאתר או מעבירים לגורמים אחרים לצורך קידום העסקים בסין. במידה והקולגה בקיא בתחום תוכלו גם לבדוק את התרגום לסינית מבחינה מקצועית, למשל תרגום נכון של מונחים מקצועיים. במידה ואין דובר סינית כשפת אם שיוכל לבדוק את התרגום עבורכם, ניתן לבדוק את התרגום באמצעות שירות התרגומים של  גוגל, אך תוכלו לקבל רושם חלקי בלבד מאחר וגוגל אינה מתרגמת היטב מאנגלית לסינית את כל המונחים הטכנים או מקצועיים, ישנן בעיות בקונקסט ומבנה המשפט של תרגום המכונה אינו טוב בחלק מהמקרים.

בקשו להתרשם מעבודות תרגום קודמות ובקשו המלצות

דרך נוספת להתרשם מבחירת ספק לתרגום סינית איכותי מבלי לדעת סינית היא לקבל דוגמאות לתרגומים שנעשו עבור לקוחות או פרוייקטים בהם נעשה תרגום לסינית בתחום הספציפי. אם ישנה אפשרות לקבל פרטי קשר של ממליצים על מנת שתוכלו לקבל פידבק על עבודת התרגום ואיכות השירות זה בהחלט מומלץ.

לימפיד מספקת שירותי תרגום סינית ותרגום לסינית. בשונה מחברות תרגום אחרות כל עבודה בלימפיד נעשית תמיד על ידי 2 מתורגמנים מקצועיים דוברי שפת אם. נשמח לספק תרגום לדוגמא (עד 200 מילים) ללא עלות על מנת שתוכלו להתרשם מאיכות העבודה.

צרו קשר כעת וקבלו הצעת מחיר מהירה לתרגום לסינית!

לקבלת הצעת מחיר והנחה ללקוחות חדשים הקליקו כאן

מעוניינים בתרגום איכותי לשפות שונות? הקליקו כאן לקבלת הצעת מחיר.