תרגום רפואי לסינית ומסינית עבור חברות מדיקל

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

תרגום לסינית עבור חברות מדיקל: התפרצות נגיף הקורונה בסין והתפשטות המגפה לכל רחבי העולם מציבה את ענף חברות המדיקל בחזית המאבק מולה באמצעות שימוש במוצרים וטכנולוגיות להתמודדות עימה, פתרונות זמניים להקלה על החולים והרופאים להתמודדות, ופיתוח של אמצעים ובראשן – מציאת תרופה למחלה ומענה טכנולוגי שסייע במיגור המגפה.

התפרצות נגיף הקורונה הביאה עימה עליה בביקוש לטכנולוגיות בתחום המדיקל ובראשן חברות ישראליות מהמובילות בתחומן בעולם – דבר שמצריך גם שירותי תרגום סינית מקצועיים על מנת לבצע לוקליזציה והתאמה של הטכנולוגיות לשוק הסיני, ותרגום של תוכן, מידע, מדיה ותקשורת בין הגורמים הסינים לבין חברות המדיקל הישראליות.

שירותי תרגום סינית מקצועיים עבור חברות טכנולוגיה בתחום המדיקל

במהלך התקופה האחרונה מאז פרוץ המשבר בסין תרגמנו חומרים רבים מאנגלית לסינית ומסינית לאנגלית עבור חברות מדיקל ישראליות, חברות סטארט-אפ בתחומי הרפואה השונים, חברות טכנולוגיה הפעילות בשוק הסיני וחברות שהחלו לסייע במאבק של הסינים מול התפרצות המחלה.

על אף שלא מומלץ להתפשר על איכות תרגום לסינית או מסינית בכל תחום, בכל הקשור לתחום המדיקל הענין חשוב על אחת כמה וכמה מאחר ומדובר בחיי אדם, משמעויות משפטיות, מורכבות טכנית ובטיחות משתמשים.

תרגום לסינית של תכנים בתחום הרפואה חייב להתבצע על ידי אנשי מקצוע הבקיאים בו, ובתחומים הספציפים בהם עוסקים התכנים. את תרגום הטקסטים אנו מתרגמים באמצעות צוות מומחה של מתורגמנים בסין, דוברי סינית שפת אם, בעלי ניסיון של חמש שנים לפחות בתרגום של תכנים בתחומי מדיקל ספציפיים.

תרגום לסינית מדיקל

אילו שירותים אנו מציעים לחברות הישראליות בתחום המדיקל?

בשנים האחרונות לימפיד תרגמה מסמכים  לסינית ותכנים שונים עבור עשרות חברות מדיקל ישראליות מהמובילות בתחום הרפואה, טכנולגיית רפואה, מדעי החיים, ביו-טכנולוגיה, תוכנה ועוד.

תרגום לסינית של מידע עבור החברה והפתרונות הרפואיים שהיא מציעה, וסיוע בתקשורת מול הלקוחות בסין

תרגום מצגות לסינית, פרופיל חברה, תרגום של קטלוגים וחומרי שיווק, ותרגום של אתרי אינטרנט לסינית. אנו מציעים גם תרגום בעל פה ותרגום סימולטני לשיחות ועידה, ותרגום אימיילים לסינית. בנוסף אנו מציעים תרגום של תכני מדיה ווידאו לסינית, דיבוב והוספת כיתוביות.

תרגום מקצועי לסינית של הטכנולוגיה עצמה

אנו מציעים תרגום מקצועי של מסמכים רפואיים, ודאטה רפואי, תרגום לסינית של חוברות וספרים בתחום המדיקל הכולל עריכה גרפית בסינית, לוקליזציית תוכנה לסינית, תרגום מדריכי משתמש ועוד.

שירותים נלווים עבור חברות הנכנסות לשוק הסיני או הפעילות בו

עיצוב ובניית אתרי אינטרנט יעודיים לשוק הסיני, קידום אתרים בסין ושיווק ברשתות חברתיות לרבות שיווק בוויצ’אט, הקמת ערוץ וידאו רשמי בפלטפורמת Youku המקבילה של יוטיוב בסין.

לקוחות בתחום המדיקל יוכלו להנות משירותי תרגום תכנים לסינית ותרגום לסינית של מסמכים רפואיים באיכות ובאחריות

אנו מציעים שירותי תרגום מקצועיים גם לשפות אחרות עם צוות מקצועי של מתורגמנים. כל תרגום נעשה על ידי שני מתורגמנים תמיד על מנת להבטיח איכות ומקצועיות: מתורגמן מקצועי שמבצע את התרגום לסינית ומתורגמן בכיר שמבצע הגהה על התרגום.  צרו איתנו קשר להצעת מחיר מהירה.

צפו: ראיון מתורגם לסינית שנעשה עבור חברת Hospitech הישראלית, חברה המפתחת מערכות שמסייעות בסיבוכי הנשמה, בין סיבוכי הנשמה ישנה גם דלקת ריאות שמהווה גורם תמותה בקרב חולי וירוס הקורונה