תרגום מסמכים לסינית עם החברה המקצועית בישראל

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

תרגום מסמכים לסינית ותרגום קבצים או טקסטים מסינית לעברית או אנגלית: לימפיד שירותי תרגום סינית מתמחה בתרגום מסמכים לסינית ברמה המקצועית ביותר בישראל, כל תרגום מסמך לסינית נעשה על ידי מתורגמנים מקצועיים, דוברי סינית שפת אם הממוקמים בסין וחלקם בישראל.

בין השירותים אותם אנו מספקים: תרגום מסמכים משפטיים לסינית לרבות תרגום חוזים לסינית, תרגום מצגות לסינית, תרגום קבצים בפורמטים שונים, תרגום חוברות ומדריכים, תרגום מאמרים אקדמיים ועוד.

במידה ואתם מעוניינים בתרגום מסמכים לסינית – לימפיד היא המקום הנכון

לימפיד מספקת את שירותי התרגום לסינית המקצועיים ביותר בארץ – וזה באחריות! בשונה מחברות תרגום אחרות, בלימפיד כל עבודת תרגום מופנה למתורגמנים המקצועיים בתחומם  – דוברי שפת אם, ובשונה מלא מעט חברות תרגום – כל תרגום נעשה תמיד על ידי שני מתורגמנים: מתורגמן מקצועי המבצע את התרגום ומתורגמן בכיר המבצע ההגהה על מנת להבטיח תרגום סינית  איכותי ומקצועי. נוסף על כך, מנהל הפרוייקט עובר שוב על התרגום פעם נוספת לפני שיישלח ללקוח בכדי להבטיח איכות תרגום מקסימלית.

תרגום לסינית

תרגום מסמכים לסינית ומסינית לשפות: עברית, אנגלית.

תרגום טכני לסינית:  תרגום תכנים טכניים שחייב להיעשות על ידי מתורגמנים בעלי ידע בתחום. יש לנו ניסיון  בתרגום תכנים טכניים לסינית של מוצרי טכנולוגיה, תרגום ברושורים לסינית, תרגום שרטוט ותרשימים לסינית, תרגום חוברת הדרכה לסינית או ומסינית ועריכה גרפית בסינית של חוברות ועיצובים עם תוכנות אינדיזיין ואילוסטרטור.

תרגום חוזים והסכמים לסינית: אין  להתפשר בכל הנוגע לאיכות בתרגום לסינית  או מסינית בכל הקשור לתרגום של חומרים ומסמכים משפטיים, יש לכך השלכות משפטיות ומסמכים שאינם תורגמו כיאות עלולים ליצור בעיות בין שני הצדדים. צוות המתורגמנים שלנו מורכב ממתורגמנים מקצוענים מתחום המשפט בסין, כולם בעלי ניסיון של 5 שנים ויותר.

עבור לקוחותינו אנו מספקים את השירותים הבאים: תרגום חוזים לסינית או הגהה של חוזה לסינית, תרגום הסכם לסינית, תרגום לסינית של תעודות ומסמכים רשמיים ותרגום מסמכים משפטיים.

תרגום מצגות לסינית: תרגום מצגת לסינית מעביר בצורה טובה ומהירה את המסר לצד השיני בעת עשיית עסקים בסין ולכן חשוב שיהיה תרגום איכותי ומדוייק. בלימפיד,  כל מצגת עוברת גם עריכה בסינית על מנת שהלקוח יוכל לקבלה בפורמט זהה לחלוטין לשפת המקור, עבור תרגום של מצגות בפורמט PPT לא נגבה תוספת תשלום על השירות.

מעוניינים בתרגום לסינית? צרו קשר כעת וקבלו הצעת מחיר מהירה!

לקבלת הצעת מחיר והנחה ללקוחות חדשים הקליקו כאן

מעוניינים בתרגום איכותי לשפות שונות? הקליקו כאן לקבלת הצעת מחיר.