תרגום מסמכים לערבית

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

תרגום מסמכים לערבית ותרגום של טקסטים מערבית לעברית ואנגלית: בלימפיד אנו מתרגמים מסמכים שונים לערבית ברמה הגבוהה ביותר, וכל תרגום מסמך לערבית נעשה על ידי מתרגמים מקצוענים, דוברי שפת אם המתוגוררים בישראל, במצריים ובאיזור המפרץ. בין השירותים אותם אנו מספקים: תרגום מסמכים משפטיים לערבית, תרגום תעודות לערבית, תרגום של מצגת לערבית, תרגום קבצים שונים, חוברות לערבית ומדריכים, תרגום של מאמרים אקדמיים ועוד.

תרגום לערבית

במידה ואתם מחפשים ספק שירותי תרגום ערבית מקצועי ואיכותי הגעתם למקום הנכון!

לימפיד מספקת את שירותי התרגום המקצועיים ביותר בארץ – ובאחריות! כל תרגום מופנה למתרגמים המקצועיים בתחום– דוברי שפת אם  ובשונה מחברות תרגום אחרות – כל תרגום נעשה על ידי שני מתורגמנים: מתרגם מקצועי מבצע את התרגום ומתרגם בכיר מבצע הגהה בכדי להבטיח תרגום ערבית איכותי ומקצועי. נוסף לכך, מנהל הפרוייקט עובר על התרגום פעם נוספת לפני שיישלח ללקוח.

תרגום מסמכים לערבית ומערבית בשפות: עברית – ערבית, אנגלית – ערבית, ערבית  – אנגלית וערבית לעברית.

תרגום טכני לערבית: תרגום טקסטים טכניים, חייב להתבצע על ידי מתרגמים בעלי ידע בתחום בלבד. יש לנו ניסיון  רב בתרגום חומרים טכניים לערבית בתחומים שונים של טכנולוגיה, תרגום ברושורים לערבית, תרגום סרטוטים, תרגום חוברת הדרכה ומדריכים לערבית או מערבית ועריכה גרפית בערבית של חוברות בפורמט אינדיזיין, אילוסטרטור ועוד.

תרגום משפטי לערבית אל תתפשרו על איכות כאשר זה נוגע לתרגום לערבית או מערבית בכל הקשור לתרגומים של חומרים משפטיים, יש לכך השלכות משפטיות ומסמכים שאינם מתורגמים כיאות עלולים ליצור בעיות בין שני הצדדים. צוות המתרגמים של לימפיד מורכב ממקצוענים דוברי שפת אם מתחום המשפט במדינות ערב השונות, והם בעלי ניסיון של 5 שנים ויותר בתחום.

לימפיד מספקת את השירותים הבאים: תרגום של חוזים לערבית או הגהה של חוזה בערבית, תרגום הסכם לערבית, תרגום של תעודות ומסמכים רשמיים מערבית לעברית ולאנגלית ותרגום של מסמכים משפטיים שונים לערבית.

תרגום מצגת לערבית: תרגום מצגת לערבית מעביר בצורה טובה את המסר אך חשוב שיהיה תרגום איכותי ומדוייק. בלימפיד כל מצגת המתורגמת עוברת גם עריכה בערבית על מנת שהלקוח יוכל לקבלה בפורמט זהה לחלוטין לשפת המקור, שימו לב, איננו גובים תשלום נוסף על תרגום של קבצים בפורמט  PPT.

צרו קשר כעת וקבלו הצעת מחיר מהירה!

תגיות: תרגום ערבית, תרגום לערבית, תרגום מסמך לערבית, תרגום מצגת לערבית, תרגום אנגלית ערבית, תרגום עברית ערבית, מתורגמן לערבית, מתורגמן ערבי, תרגום מצגת לערבית, תרגום מאמר לערבית, תרגום מערבית לעברית, תרגום משפטי לערבית, תרגום טכני לערבית, הגהה לערבית.

מעוניינים בתרגום איכותי לשפות שונות? לחצו כאן לקבלת הצעת מחיר.