תרגום מסמכים לקוריאנית

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

תרגום מסמכים לקוריאנית ותרגום של קבצים או טקסטים מקוריאנית: לימפיד, יחד עם צוות מקומי הממוקם בסיאול קוריאה מתמחה בתרגום מסמכים לקוריאנית ברמה הגבוהה ביותר, כל תרגום מסמך לקוריאנית נעשה על ידי מתורגמנים לקוריאנית מקצועיים, דוברי קוריאנית שפת אם המתוגוררים בקוריאה וחלקם אף בישראל.

בין השירותים אותם אנו מספקים: תרגום מסמכים משפטיים לקוריאנית ותרגום של חוזה לקוריאנית, תרגום מצגת לקוריאנית, תרגום קבצים בפורמטים שונים, תרגום חוברות ומדריכים שונים, תרגום מאמרים אקדמיים ועוד.

במידה ואתם מחפשים שירותי תרגום לקוריאנית איכותיים הגעתם למקום הנכון

לימפיד מספקת את שירותי התרגום לקוריאנית המקצועיים ביותר בארץ – וזה באחריות! כל עבודת תרגום מופנה למתורגמנים המקצועיים בתחום – דוברי שפת אם קוריאנים, ובשונה מהרבה חברות תרגום – כל תרגום בלימפיד תמיד נעשה על ידי שני מתורגמנים: מתורגמן מקצועי שמבצע את התרגום עצמו ומתורגמן בכיר שמבצע את ההגהה בכדי להבטיח תרגום קוריאנית איכותי ומקצועי. בנוסף, מנהל הפרוייקט עובר שוב על התרגום פעם נוספת לפני שיישלח ללקוח בכדי להבטיח איכות התרגום.

תרגום מסמכים לקוריאנית

תרגום מסמכים לקוריאנית ומקוריאנית בשפות: עברית – קוריאנית, אנגלית – קוריאנית, קוריאנית – אנגלית וקוריאנית לעברית.

תרגום טכני לקוריאנית: מדובר בתרגום תוכן שחייב להיעשות על ידי מתורגמנים בעלי ידע בתחום. יש לנו ניסיון  בתרגום תכנים טכניים לקוריאנית עבור מוצרי טכנולוגיה, תרגום ברושורים לקוריאנית, תרגום שרטוט לקוריאנית, תרגום חוברת הדרכה לקוריאנית או מקוריאנית ועריכה גרפית בקוריאנית של חוברות מעוצבות בפורטמ אינדיזיין או אילוסטרטור.

תרגום חוזים לקוריאנית: מומלץ מאוד לא להתפשר בכל הנוגע לאיכות בתרגום לקוריאנית או מקוריאנית בכל הקשור לתרגום מסמכים משפטיים, יש לכך השלכות משפטיות ומסמכים שאינם תורגמו כיאות עלולים ליצור בעיות בין שני הצדדים. צוות המתורגמנים של לימפיד מורכב ממתורגמנים מקצוענים דוברי שפת אם מתחום המשפט בקוריאה, בעלי ניסיון של 5 שנים ויותר.

אנו מספקים את השירותים הבאים: תרגום חוזים לקוריאנית או הגהה של חוזה לקוריאנית או מקוריאנית, תרגום הסכם לקוריאנית, תרגום תעודות ומסמכים רשמיים ותרגום מסמכים משפטיים לקוריאנית.

תרגום מצגות לקוריאנית: תרגום מצגת לקוריאנית יעביר בצורה טובה ומהירה את המסר לקוריאנים אך חשוב שיהיה תרגום איכותי ומדוייק. בלימפיד,  כל מצגת עוברת גם עריכה בקוריאנית כך שהלקוח יוכל לקבלה בפורמט זהה לחלוטין לשפת המקור, עבור תרגום של מצגות בפורמט PPT איננו גובים תוספת תשלום על השירות.

צרו קשר כעת וקבלו הצעת מחיר מהירה לתרגום לקוריאנית!

לקבלת הצעת מחיר והנחה ללקוחות חדשים הקליקו כאן

מעוניינים בתרגום איכותי לשפות שונות? הקליקו כאן לקבלת הצעת מחיר.