תרגום מקצועי לקוריאנית עם החברה המקצועית בישראל

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

תרגום  מקצועי לקוריאנית, תרגום קבצים או טקסטים מקוריאנית לעברית או אנגלית: לימפיד שירותי תרגום מתמחה בתרגום של מסמכים לקוריאנית ברמה הגבוהה ביותר בישראל, כל תרגום מסמך לקוריאנית נעשה על ידי צוות של מתורגמנים בעלי ניסיון רב, דוברי קוריאנית שפת אם הממוקמים בקוריאה, ארה”ב  ומקצתם בארץ.

בין שירותי התרגום אותם אנו מספקים: תרגום מסמכים משפטיים לקוריאנית כגון תרגום חוזים לקוריאנית, תרגום של מצגות, תרגום קבצים, תרגום של חוברות, ספרים ומדריכים, תרגום מאמרים ועוד.

במידה ואתם מעוניינים בשירותי תרגום מקצועי לקוריאנית איכותיים הגעתם למקום הנכון

לימפיד מספקת את שירותי התרגום לקוריאנית המקצועיים ביותר בארץ – באחריות! בשונה מלא מעט חברות תרגום, כל עבודת תרגום מופנה למתרגמים המקצועיים בתחומם  – דוברי שפת אם, ובנוסף – כל תרגום נעשה תמיד על ידי שני מתרגמים: מתרגם מקצוען המבצע את התרגום ומתרגם בכיר המבצע ההגהה בקוריאנית על מנת להבטיח תרגום איכותי ומקצועי. בנוסף, מנהל הפרוייקט עובר שוב על המסמך פעם נוספת לפני שיישלח ללקוח על מנת להבטיח איכות תרגום מקסימלית.

תרגום מסמכים לקוריאנית ומקוריאנית לשפות: עברית, אנגלית.

תרגום טכני לקוריאנית:  תרגום תוכן תכני חייב להיעשות על ידי מתורגמנים בעלי ידע בתחום. לנו יש את הניסיון  בתרגום תכנים טכניים לקוריאנית של מוצרי טכנולוגיה שונים, תרגום ברושורים, תרגום שרטוטים ותרשימים, תרגום חוברת הדרכה לקוריאנית או מקוריאנית ועריכה גרפית בקוריאנית של חוברות ועיצובים עם תוכנות אינדיזיין ואילוסטרטור.

תרגום חוזים והסכמים לקוריאנית ומקוריאנית: אסור  להתפשר בכל הנוגע לאיכות של תרגום חומרים ומסמכים משפטיים, לכך יש השלכות משפטיות ומסמכים שאינם תורגמו כראוי עלולים ליצור בעיות בין שני הצדדים. צוות המתורגמנים שלנו מורכב ממתורגמנים מקצוענים מתחום המשפט הקוריאני, בעלי ניסיון של 5 שנים ויותר.

עבור לקוחותינו אנחנו מספקים את השירותים הבאים: תרגום חוזים לקוריאנית או הגהה של חוזה לקוריאנית, תרגום הסכם לקוריאנית, תרגום של תעודות ומסמכים רשמיים ותרגום של מסמכים משפטיים.

תרגום מצגת לקוריאנית: תרגום מצגת מעביר בצורה טובה ומהירה את המסר לצד השני במהלך עשיית עסקים ולכן חשוב שיהיה תרגום איכותי ומדוייק. אנו דואגים שכל מצגת תעבור גם עריכה בקוריאנית על מנת שהלקוח יוכל לקבלה בפורמט זהה לחלוטין לשפת המקור, עבור תרגום של מצגות בפורמט PPT איננו גובים תוספת תשלום.

מעוניינים בתרגום  מקצועי לקוריאנית? צרו קשר כעת וקבלו הצעת מחיר מהירה!

מעוניינים בתרגום איכותי לשפות שונות? הקליקו כאן לקבלת הצעת מחיר.