תרגום סינית זול

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

תרגום סינית זול – אולי כדאי שתחשבו פעמיים.. זה קורה אחת לחודש לפחות, לקוח פונה אלינו לאחר שתרגם את החומרים השיווקיים שלו לסינית עם חברת תרגום זולה, וכך גם מסתבר שהתרגום לסינית נעשה: בזול, לא מקצועי, באופן שהצליח להביך את הלקוח אל מול הסינים במהלך הפגישה העסקית שקיימו. עם סיום הפגישה אמרו לו הסינים שהתרגום פשוט לא טוב, לא מבחינת כתיבה ולא מבחינת תרגום לסינית של מונחים.

תרגום סינית זול – מה שעלה לכם בזול יעלה בסופו של דבר ביוקר

חברות ישראליות רבות זקוקות לשירותי תרגום סינית לקראת סדרת פגישות עסקיות עם לקוחות פוטנציאלים סינים, השתתפות בתערוכה בסין, ביקור של משלחת אנשי עסקים סינים או מפגש עם משקיעים מסין המחפשים בישראל טכנולוגיות מתקדמות בתחומים שונים לצרכי שיתוף פעולה, מחקר ופיתוח ורכישה של חברות. מה שחלק מהחברות אינן מבינות הוא חשיבותה של איכות התרגום לסינית והרושם הראשוני שהן משרות על הקולגות מסין, ובחלק מהמקרים פשוט בוחרות בחברת תרגום שהציעה את הצעת המחיר הזולה ביותר לתרגום המסמכים לסינית.

תרגום זול לסינית – כיצד זה נעשה?

בשנים האחרונות חלים שינויים והתפתחויות טכנולוגיות בתחום התרגום, אפליקציות ותוכנות תרגום שונות נכנסו לאופן העבודה השוטף ומחליפות את מקומם  של מתורגמנים לשפות השונות. כניסתן של תוכנות התרגום לפני כמה שנים נחשבה למהפכה של ממש אבל עם זאת איכות התרגום של תוכנות אלה לא היה מספק, עם השנים ישנו שיפור באיכות התרגום אך עם זאת שיפור זה אינו שווה בהיקפו בכל השפות, בפרט לשפה הסינית. למרות זאת, חברות תרגום שונות מנצלות זאת ומתרגמות את התכנים של לקוחותיהן באמצעות תוכנות התרגום, כאשר הדרך המקובלת ביותר היום היא לבצע הגהה אנושית על התרגום של המכונה ובכך לשפר את איכות התרגום.

למרות זאת, רצוי שלא להשתמש בדרך זו על מנת לתרגם את החומרים שלכם, במיוחד כאשר מדובר בתרגום תוכן שיווקי לסינית לרבות מצגת, פרופיל חברה, אתרי אינטרנט וברושורים – עבודה המצריכה מעבר לתרגום סינית איכותי גם יכולות כתיבה מקצועיות על מנת להביא את המוצר או השירות אותו אתם מעוניינים למכור לסינים באופן מענין, מסקרן שיגרום להם להתענין בכם.

תרגום מקצועי לסינית עם לימפיד

לימפיד מספקת שירותי תרגום לסינית ותרגום מסינית עבור חברות שונות בתחומים של טכנולוגיה, תקשורת, חקלאות, תיירות יהלומים ועוד. בשונה מחברות תרגום אחרות – בלימפיד כל תרגום עובר גם תרגום וגם הגהה על ידי 2 מתורגמנים מקצועיים. לקוחות חדשים יכולים להנות מהנחה של עד 20%! צרו קשר לקבלת הצעת מחיר מהירה.