תרגום רפואי ליפנית עבור חברות מדיקל

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

קצת על תרגום רפואי ליפנית: חיזוק הקשרים המסחריים בין יפן לישראל העלה הילוך בשנה וחצי האחרונים, וחלק ניכר מהפעילות המסחרים שייכת לחברות ישראליות בתחום המדיקל, המציעות את שירותיהן ומוצריהן לשוק היפני המתוכם.

על אף שאיננו ממליצים להתפשר על איכות תרגום ליפנית ומיפנית בכל תחום שהוא וכל תרגום נעשה בלימפיד על ידי שני מתורגמנים (גם תרגום וגם הגהה), בכל הקשור לתחום המדיקל אין להתפשר מאחר ומדובר בחיי אדם, משמעות משפטית, מורכבות טכנית ובטיחות המשתמשים.

תרגום רפואי ליפנית הכולל תרגום של אתרי אינטרנט, תרגום מצגות ליפנית וחומרי הסברה, מסמכים רפואיים, חוברות וספרים בתחום המדיקל דיבוב סרטוני הדרכה ליפנית, מידע על שירותים רפואיים, ותרגום בעל פה.

תרגום רפואי ליפנית חייב להתבצע על ידי אנשי מקצוע בתחום המדיקל ובתחומים הספציפים בהם עוסק התוכן. את תרגום הטקסטים אנו מתרגמים באמצעות צוות מומחה, דובר יפנית שפת אם, בעל ניסיון בתחומי מדיקל ספציפיים מעל לחמש שנים לפחות.

תרגום של מסמכים רפואיים ליפנית, ספרי הדרכה וסרטוני הדרכה נעשה על ידי רופאים מומחים בלבד בתחומים הספציפיים הנוגעים לתוכן המסמך. לתרגומים אלה ישנה משמעות רפואית ומשפטית ולכן האחריות על מתרגם הינה כבדה ואין להתפשר על איכות.

לקוחות בתחום המדיקל יוכלו להנות משירותי תרגום תכנים ליפנית ותרגום ליפנית של מסמכים רפואיים באיכות ובאחריות

בשנים האחרונות לימפיד תרגמה מסמכים  ליפנית ותכנים שונים עבור עשרות חברות מדיקל ישראליות מהמובליות בתחום הרפואה וטכנולגיית רפואה, מדעי החיים, ביו-טכנולוגיה ועוד.

עבור חברות המשתתפות בתערוכות ואירועים עסקיים ביפן, תרגמנו חומרים שיווקיים ליפנית, עיצוב ועריכה של ברושור ליפנית ותרגום של קטלוגי מוצרים, כרטיסי ביקור, תרגום של מצגות ליפנית, תרגום פרופיל חברה ליפנית, ותכנים אחרים עבור פגישות עסקיות ביפן, חברות יפנית בתחום המדיקל ונציגי ממשל יפנים המחפשים שיתופי פעולה עם חברות ישראליות.

לימפיד, יחד עם צוות מומחים ביפן, מספקת שירותי תרגום יפנית מקצועיים עבור חברות הנכנסות לשוק היפני, חברות מדיקל ושירותי תרגום יפנית של מסמכים רפואיים פרטיים, השירות נעשה במקצועיות על ידי צוות מתורגמנים מומחים ביפן.

כל תרגום נעשה על ידי שני מתורגמנים תמיד על מנת להבטיח איכות ומקצועיות: מתורגמן מקצועי שמבצע את התרגום ליפנית ומתורגמן בכיר שמבצע הגהה על התרגום.  צרו איתנו קשר להצעת מחיר מהירה.