מסחר אלקטרוני בסין: עליבאבא ו-JD.com מדווחות על שבירת שיאי מכירות

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

שתי הקמעונאיות המקוונות הגדולות בסין, קבוצת עליבאבא ואתר-JD.com, מדווחות על עסקאות בהיקף של 136 מיליארד דולר במהלך יום הקניות הסיני  “618”. השנה, זכה חג הקניות לתשומת לב גדולה בצל משבר הקורונה ונחשב כדרך למדוד את מצב  סקטור הצרכנות בכלכלה השנייה בגודלה בעולם.

על פי פרסומים, JD.com, דווחה על היקף עסקאות שהסתכם ב-37.99 מיליארד דולר – פי 3 מהיקף המכירות שלה בשנה שעברה.  במקביל, עליבאבא דיווחו על היקף הסחר במהלך יום המכירות בהיקף של 98.52 מיליארד דולר –  סכום כפול מסך המכירות שנעשה בחג הרווקים האחרון שהתקיים בנובמבר 2019.

מסחר אלקטרוני בסין

לקריאת ידיעות נוספות על מסחר אלקטרוני בסין וחדשות עסקים בסין, כנסו לפורטל עסקים בסין.

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]