יום עיון: מה זה Lead Generation ומדוע בסין זה שונה

מטרות יום העיון:
• שיפור יכולות בהשגת לידים איכותיים שיאפשרו לאנשי מכירות לנצל את משאבי הזמן שלהם בצורה אפקטיבית מול לקוחות שבשלים לעסקאות.
• סיוע בגיבוש שיטה המוכחת להגדלת מכירות

למי מיועד הארוע:
מנכ”לים ומנהלי שיווק, מנהלי מכירות בחברות בתחום ה- B2B וההיי-טק העוסקים ביצוא או כאלו השוקלים לפתוח בפעילות יצוא.

מנחה ומרכז מקצועי: מר מיכאל גלי (MBA), מומחה לשיפור ביצועים עסקיים בשווקים זרים ומרצים אורחים:

גב’ מישל לוי מוגלסן, מנהלת שיווק ויועצת בכירה בתחומי lead generation,
גב’ תרצה ערב, מומחית לפיתוח עסקים בסין
למידע נוסף והרשמה לחצו כאן.