דיבוב סרטונים לסינית: 4 שימושים פרקטים לעסקים בסין

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

דיבוב סרטונים לסינית : אין דרך יעילה ופשוטה יותר להעביר מסר מהיר וחד לסינים מאשר לעשות זאת באמצעות סרטון קצר המספר על החברה שלכם, או מסביר כיצד להשתמש במוצריכם ומהי היחודיות שלכם לעומת המתחרים. הנה כמה שימושים פרקטיים שתוכלו ליישם לקראת הנסיעה הבאה שלכם לסין או באופן מיידי ברשת האינטרנט.

הצגת הסרטון בביתן בתערוכה

חברות ישראליות רבות משתתפות מידי שנה בתערוכות שונות בסין. מלבד פגישות עסקיות מתוכננות, ישנו צורך במאמץ רב למשוך את תשומת ליבם של המבקרים בתערוכה על ידי עיצוב הביתן, מתנות למבקרים ועוד. הקרנה של סרטון מדובב לסינית בחזית הבית יכולה למשוך את תשומת ליבם של מבקרים מזדמנים לביתן ולהעביר להם מסר מהיר בשפה שלהם.

הצגת סרטון החברה בעמוד הבית באתר האינטרנט

הצגת הסרטון בשפה הסינית למבקרי האתר שלכם מהווה דרך מצויינת עבורם לקבל מידע מהיר על החברה, מוצריה או שירותיה והיחודיות שלכם מול המתחרים בשוק. אלו שיירצו לקבל מידע נוסף יוכלו לקבלו באופן כתוב באתר או ליצור קשר באמצעות כפתורי Call for action.

הפצת סרטונים קצרים ברשתות חברתיות בסין לצרכי שיווק

אפליקציות לסרטונים קצרים בסין פורחות בשנתיים האחרונות, ואף מכתיבות את האופנה האחרונה גם במערב. בין האפליקציות הפופלריות ביותר תוכלו למצוא את Douyin/TikTok שמהווה פלטפורמה מעולה להפצה של סרטונים ויראליים. תוכלו גם להפיץ סרטונים ברשתות חברתיות אחרות, או בפלטפורמות הוידאו הפופולריות בסין לרבות youku.com.

דיבוב של מצגת החברה לסינית עבור פגישות עסקיות

תרגום לסינית ודיבוב של מצגות פלאש או סרטוני הסברה קצרים הינה דרך מצויינת להעברת המסר בצורה חדה לצד הסיני. בהשקעה כספית שאינה יקרה תוכלו לרכוש את אמונם, לקבל את תשומת ליבם של לקוחות פוטנציאלים, ובמיוחד להתבלט מעל אחרים במידה ואתם מעוניינים במציאת משקיעים סינים. במהלך פגישות מסוג זה זמנם קצר והחשיפה לחברות אחרות רבה, כך שסרטון מדובב בהחלט יכול לסייע לכם להתבלט היטב מעל האחרים.

דיבוב סרטונים לסינית : העבירו מסר לסינים בצורה מקצועית בלבד

במהלך עשר השנים האחרונות דיבבנו ותרגמנו לסינית מאות סרטונים קצרים וארוכים עבור לקוחות ממגזרים שונים, משרדי ממשלה, חברות סטארט-אפ ויזמים.

מאחר ומדובר במדיה הפונה להמונים, תרגום לסינית ודיבוב סרטונים לסינית חייב להיעשות בצורה מקצועית: תרגום איכותי של התמליל על ידי מתורגן בקיא בתחום, בחירה נכונה של קריין סיני וסטודיו מקצועי שיבצעו את העבודה ברמה גבוהה.

כמו בשאר השירותים אותם אנו מספקים, גם בדיבוב ותרגום סרטונים איננו מתפשרים, ולרשות הלקוחות עומד צוות מקצועי בסין שישמח לסייע לכם בפרוייקטים מסוג זה.