מכירות ‘חג הרווקים הסיני’ שברו שיאים: 38 מיליארד דולר ב-24 שעות

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

חג הקניות המקוונות הסיני שבר גם השנה שיאי מכירות, אתרי המסחר המקוון של קבוצת אליבאבא דיווחו על מכירות בסכום של 38 מיליארד דולר,  עם זאת  בשונה מתחשיבים של מכירות בשנים הקודמות, השנה גם נכללו המכירות על ידי קונים מחוץ לסין, בינהם גם מישראל אשר רכשו מוצרים שונים באמצעות אתר ‘אליאקספרס’ ואחרים.

כמיטב המסורת שהתפתחה בשנים האחרונות יום המכירות הסתיים באירוע גרנדיוזי בהפקת אליבאבא שכלל הופעות של סלבס מקומיים והופעה של הזמרת טיילור סוויפט. מי שבלט בהיעדרו היה מייסד קבוצת אליבאבא ג’ק מא שפרש מניהולה מוקדם יותר השנה. קרדיט לתמונה: אליבאבא

חג הרווקים הסיני 2019

חג הרווקים הסיני

 

חג הרווקים הסיני החל כל שנה בתאריך ה-11.11 , קרוי גם פסטיבל הקניות המקוונות של רשת האינטרנט בסין, כבר מזמן לא חג אנונימי ובשנים האחרונות הקונים הישראלים נהנים אף הם מחגיגת הקניות באמצעות האתרים המובילים ברשת בהם אליאקספרס של קבוצת אליבאבא.

שגעון הקניות המקוונות  צפוי היה לשבור השנה את כל השיאים – כאשר ‘אליבאבא’ מכרה במהלך 24 שעות בשנה שעברה מוצרים ביותר ב- 30.8 מיליארד דולר , זאת היתה עליה של 27% בהיקף המכירות לעומת השנה שקדמה לה.

לאור הנתונים המרשימים בכל שנה נשאלת השאלה מדוע רק לקנות מהסינים? האם יש לישראל מה למכור לקונים הסינים? האם חברות ישראליות ומותגים מישראל יוכלו לקחת חלק בחגיגת הקניות הסינית ולמכור להמונים בסין מוצרי איכות מייד אין ישראל? לקריאת המאמר המלא הקליקו כאן.

לימפיד מספקת שירותי מסחר אלקטרוני עבור לקוחות מישראל ומהעולם המבקשים לפרוץ לשוק הסיני המקוון הגדול בעולם. בין השירותים שלימפיד מספקת: תרגום לסינית ושירותי תרגום סינית מקצועיים, עיצוב ובניית אתרים יעודיים לשוק הסיני, קידום אתרים בסין, רישום חנויות בפלטפורמות המסחר הסיניות המובילות, תשלומים מקוונים בסין, שיווק דיגיטלי ברשתות חברתיות בסין, שיווק בוויצ’אט, דיבוב מקצועי לסינית ותרגום של סרטונים לסינית.

למידע נוסף, הצעת מחיר ויעוץ צרו קשר.