חג הרווקים הסיני: האם המכירות ישברו שיא גם השנה?

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

חג הרווקים הסיני שנחגג ב-11.11 – היום בו מציינים צעירים סינים את היותם רווקים במסיבות, מפגשי קריוקי ודייטים, הפך בשנים האחרונות לחג הקניות הגדול של רשת האינטרנט הסינית. זוהי חגיגת מכירות מקוונות ברשת הכוללת סיילים בכל האתרים ומותגי אופנה, ביגוד, הנעל, צעצועים ועוד.

בשנה שעברה דיווחה ענקית המסחר המקוון אליבאבא על שבירת שיא מכירות של 25.3 מיליארד דולר, כ-2 מיליארד דולר יותר מהשנה שעברה. השנה היא משיקה את ההאנגר האוטומטי הגדול בעולם, 700 רובוטים יתנו מענה לביקוש הקניות במהלך 24 השעות של החג. צפו: עליבאבא -700 הרובוטים בפעולה.

חג הרווקים הסיני כבר אינו חג אנונימי וגם בישראל הוא קיבל חשיפה גדולה בתקשורת – בשל יוקר המחיה בארץ והפופולריות הגוברת ברכישת מוצרי צריכה ברשת האינטרנט, וגם מאחר ובישראל מבינים את עוצמתה של רשת האינטרנט הסינית, כח הקניה שלה וההזדמנויות העסקיות אשר היא טומנת בחובה.

מדוע רק לקנות מהסינים? האם יש לישראל מה להציע לקונים הסינים?

האם חברות / מותגים ישראלים יכולים להשתתף בחגיגת הקניות הסינית בשנה הבאה ולמכור להמונים מוצרי איכות ישראלים? קראו כאן בכתבה שפרסמנו באתר.