חוזרים לעסקים בסין: כיצד תתאימו את העסק למציאות ‘פוסט קורונה’ ?

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

חוזרים לעסקים בסין: אמנם הטיסות בין סין לישראל עוד לא התחדשו, חידוש התערוכות והגעת משלחות ייקח עוד זמן אבל הפעילות העסקית מתחילה לזוז בדגש על תקשורת מרחוק ואירועים עסקיים שונים שמתקיימים באופן מקוון. זה הזמן להתאים את עצמכם למצב, להתבלט מעל מתחרים ולנצל הזדמנויות עסקיות שנוצרו בעקבות משבר הקורונה בסין ובעולם.  פרופיל חברה מותאם לוויצ’אט הוא אחד מהדרכים להעביר אינפורמציה לקידום העסק בסין, ומה עוד? הנה ארבעה טיפים שיעזרו לכם להתאים את העסק שלכם למציאות החדשה בעסקים בסין בעקבות משבר הקורונה:

פרופיל חברה או קטלוג בקובץ קל לשיתוף בוויצ’אט.

הוויצ’אט הפך כבר לפני כמה שנים לפלטפורמת המסרים העדיפה על הסינים – גם בכל הקשור לענייני עבודה ועסקים. עבור רבים בסין, הוויצ’אט הוא כלי עבודה לכל דבר, והתקשורת באמצעותו עדיפה על תקשורת במיילים. מסיבה זו מומלץ להתאים קבצים המכילים אינפורציה כגון פרופיל החברה, קטלוג מוצרים, באנרים וקבצי וידאו בגרסה קלה על מנת שיהיה ניתן לשתף בוויצ’אט בקלות.

תכני וידאו הם הדבר החם בסין (בין השאר)

בשנה שעברה הפופולריות של תכני הוידאו בסין עלתה והמגמה המשיכה השנה, כאשר משבר הקורונה אף חיזק אותה. יצירה של תכני וידאו קצרים בסינית תעביר את המסר שלכם לסינים בצורה חדה ומהירה. ניתן להפיק גרסאות מתורגמות לסינית של סרטוני החברה, סרטוני מוצר והסברה או פשוט להעביר מסר מוקלט עבור הלקוחות שלכם בסין ובו תוכלו לדבר על המוצרים שלכם ולהציגם אל מול קהל הלקוחות שלכם בסין. חשוב להפיק קובץ קל לשליחה ושיתוף באמצעות הנייד.

דגש חזק על הנייד

בצעו התאמות של כל המדיה שלכם לתצוגה בנייד, לא רק שאתרי אינטרנט וובים נחשבים למשהו מהדור הקודם, אתרים רספונסיביים המתאימים את התצוגה לגלישה בכל מכשירי הנייד נחשבים ל-must, אבל הכיוון היום הולך לדגש של 100% אתרים ניידים, בנויים מראש עבור השימוש בנייד וכוללים פיצ’רים מתקדמים בטכנולוגיית H5 שאותה מובילים הסינים צעד אחד קדימה לפני העולם.

גשרו על פערי שפה באמצעות תרגום סינית מקוון

שירותי תרגום לסינית בשיחות ועידה נותנים מענה מצויין בתקופה של פוסט קורנה בסין, השירות משמש כתחליף לפגישות העסקיות פנים מול פנים שאינן יכולות להתקיים בעקבות המצב שנוצר. התרגום במהלך שיחות הטלפון נעשה על ידי מתורגמן מקצועי, דובר סינית שפת אם, המתמחה במתן שירותי תרגום סימולטניים. אין צורך לדחות את הפעילות העסקית שלכם בסין ולחכות שדברים יתבהרו, ניתן להתגבר על פערי שפה באמצעות תרגום סינית מקוון.

חוזרים לעסקים בסין

לקבלת הצעת מחיר מהירה או שירותי יעוץ ללא עלות צרו קשר עם צוות לימפיד.