כך תתכוננו לקראת נסיעת עסקים לסין

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

אחרי יותר משלוש שנים – זה קרה. סין נפתחה לעסקים ותיירות, וזה הזמן להתארגן בהתאם לקראת השתתפות בתערוכות, אירועים עסקיים ופגישות פנים מול פנים עם לקוחות פוטנציאלים ושותפים.

דברים השתנו מאז סוף שנת 2019, וחשוב להיות מעודכנים לקראת נסיעת עסקים בסין. כרטיס ביקור קלאסי כבר לא ממש חשוב, אבל חשבון ווצ’אט משלכם כן רצוי אם חשוב לכם ללכת לקראת הסינים בקידום העסקים בסין. ריכזנו כאן רשימת פעולות בסיסית לקראת נסיעת עסקים בסין של שנת 2023.

תרגום פרופיל חברה לסינית

תרגמו את פרופיל החברה לסינית באופן מקצועי הכולל גם סגנון כתיבה שיענין את הצד השני  במוצר הייחודי של החברה והטכנולגיה שלה. פרופיל חברה באורך של עמוד יספיק ומומלץ שלא להעמיס במידע מעבר לכך.  במידה ופרופיל החברה מעוצב, וודאו שהגרסה הסינית מעוצבת בקפידה וללא שגיאות. הכינו גירסה דיגיטלית ‘קלה’ של פרופיל החברה על מנת שתוכלו לשתף בקלות באמצעות הוויצ’אט.

תרגום של מצגת החברה לסינית

מצגת החברה אמורה לשמש כבסיס להעברת המידע לסינים והצגת המוצר והטכנולוגיה שלכם בעת פגישות עסקיות. רצוי לא להעמיס מלל רב בשקפים, אלא להציג את הנושאים בנקודות ולפרט בעל פה תוך כדי הפגישה. שימוש בתמונות ושילוב של סרטונים במצגת יסייע בהעברת המידע בצורה ויזואלית, חשוב לתרגם גם מלל בתמונות ובסרטונים. זכרו – יוטיוב לא ניתנת לשימוש בסין, העלו את הסרטונים לאחת מפלרפורמות הוידאו המקומיות.

לתרגם אתר לסינית

תרגום של קטלוג המוצרים לסינית

במידה והחברה מתמחה בייצור או הפצה של מספר מוצרים, חשוב לתרגם גם את קטלוג המוצרים על מנת לרכז את המידע באופן מסודרבשפה הסינית. בנוסף, תרגום של הקטלוג בסינית יעשה רושם טוב מול החברות הסיניות, יש ליצור גרסה דיגיטלית קלה לשיתוף באמצעות הוויצ’אט, או הקמת מיני-סייט פשוט הניתן לשתף בקלות באמצעות קישור.

תרגום של סרטון מוצר ותדמית, עם כתוביות או דיבוב לסינית

יש ברשותכם סרטון המסביר על החברה, הטכנולגיה או מוצריה? – אין דרך טובה יותר להעביר את המסר שלכם לסינים יותר מאשר סרטון מתורגם לסינית שיוכל גם ימשוך את תשומת ליבם של המשתתפים בתערוכות ואירועים. ניתן לתרגם את הסרטון על ידי הוספה של כתוביות בסינית או להוסיף דיבוב מקצועי לסינית שעשוי לעשות רושם גדול עוד יותר. במהלך 4 השנים האחרונות הפכו תכני וידאו לפופולרים מאוד בסין, החל מלייב סטרימינג ועד להפצה של סרטונים קצרים באפליקציות המדיה המקומיות לרבות DouYin – טיקטוק.

נסיעת עסקים לסין תהיה מוצלחת יותר עם השירותים של לימפיד

לימפיד מספקת שירותי תרגום ואינטרנט בסין מאז שנת 2008. אנו מלווים חברות ישראליות בתחומים רבים לרבות בתחומי הטכנולוגיה, חקלאות, תיירות, יהלומים ועוד, ומספקים להן שירותי תרגום איכותיים, שיווק דיגיטלי, עיצוב ובניית אתרים, לוקליזציית תוכנה ודיבוב מקצועי. צרו קשר לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר.