עסקים בסין (ובכלל): החזות הדיגיטלית מעולם לא היתה חשובה יותר

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

מגפת הקורונה משנה סדרי עולם ומכתיבה לכולנו שינויים מרחיקי לכת בהרגלי העבודה והתנהלות מחודשת בכל הקשור לעשיית עסקים בשלט רחוק – במיוחד עבור חברות הפעילות בזירה הבינלאומית  ובסין בפרט.

אם עד לפני חצי שנה נסיעות עסקים, השתתפות בתערוכות, אירוח משלחות עסקיות ופגישות 1X1 היו חלק בלתי נפרד מהפעילות הבינלאומית של חברות ישראליות רבות, היום רובה של הפעילות מתרכזת באופן מקוון, ומתנהלת באמצעות שיחות ועידה, תכתובות במייל – ושליחה וקבלה של אינפורמציה באמצעים מקוונים בלבד.

המצב שנוצר בעקבות התפרצות נגיף הקורונה גרם לכך שהחזות הדיגיטלית של העסק מעולם לא היתה חשובה יותר. מוצרי החברה, שירותיה ואנשי המקצוע שלה המוצגים באתר החברה, המידע הזמין בערוצי הרשתות החברתיות, תוצאות חיפוש ברשת – הם הרושם העיקרי שאותו מקרינה החברה עבור לקוחות פוטנצייאלים מסין, שותפים מקומיים ומשקיעים סיניים.

חזות דיגיטלית טובה ומרשימה של העסק או החברה אותה אתם מייצגים תשפר עמדה בעשיית עסקים בסין, תסייע לבידול ממתחרים ותגרום להתבלטות מעל עסקים אחרים שאינם מקפידים על חזותם הדיגיטילית. להלן כמה דוגמאות כיצד לשפר את החזות הדיגיטלית של העסק בעידן הקורונה:

אתר האינטרנט

זה הזמן להסיר אבק מאתר האינטרנט, לשדרג אותו מבחינה עיצובית ולהתאים אותו לטרנדים האחרונים בשנת 2020. כפי שכבר ציינו במאמר קודם, בסין לא רק שאתרים וובים נחשבים למשהו מהדור הקודם , אתרים רספונסיביים המתאימים את התצוגה לגלישה בכל מכשירי הנייד נחשבים ל-Must, אבל הכיוון היום בסין הולך לדגש של 100% אתרים ניידים, בנויים מראש עבור השימוש בנייד וכוללים פיצ’רים מתקדמים בטכנולוגיית H5 שאותה מובילים הסינים צעד אחד קדימה לפני העולם.

רענון של תוכן בסינית

הסירו תוכן ישן מהאתר שייתכן וכבר לא רלוונטי, ושדרגו את התוכן באתר בטקסטים שיעניינו את קהל הגולשים הסיני, ישאירו אותו באתר ולא ייתנו לו לברוח. מעבר לתרגום סינית מקצועי של תכני האתר, יש לשים דגש על סגנון הכתיבה בסינית והמסר שאתם מעוניינים להעביר לקהל היעד שלכם. תכני וידאו שיווקיים מעולם לא היו פופולרים יותר ורצוי להעלות תוכן בסינית וסרטונים לאתר ולערוצי המדיה החברתית השונים. עלות של הוספת כיתוביות בסינית זניחה יחסית ותביא לענין רב יותר בתוכן שלכם, ודיבוב לסינית ייתן אף אימפקט גדול יותר.

שיווק בוויצאט לימפיד

התאימו עצמכם לתרבות העסקים הדיגיטלית הסינית

אפליקציית הוויצ’אט הפכה כבר לפני כמה שנים לפלטפורמת המסרים האהובה על הסינים. עבור רבים בסין, הוויצ’אט משמש ככלי עבודה לכל דבר, במקרים רבים התקשורת באמצעותו אף עדיפה על תקשורת במיילים. מסיבה זו חשוב להפיק קבצים המכילים אינפורציה של העסק כגון פרופיל החברה או One Pager,  קטלוג מוצרים, וסרטוני וידאו בגרסה קלה על מנת שיהיה ניתן לשתף בקלות בוויצ’אט.

 

מעוניינים לשפר חזות דיגיטלית של אתר החברה והחומרים הכתובים בסינית? צרו קשר לקבלת יעוץ ללא עלות!