שוק האפליקציות בסין רותח: חנות האפליקציות של אפל בסין מהווה 32% מההכנסות העולמיות

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

קשה, מאתגר, אבל מספק רווחים נאים למצליחים בו: כתבנו לא מעט על שוק האפליקציות הסיני ועל המורכבות שלו, נתונים חדשים שהתפרסמו החודש מגלים על ההצלחה של האפ-סטור של אפל בסין וככל הנראה השיא עוד לפנינו.

במהלך הרבעון הראשון של 2018 הרוויחה חנות האפליקציות של אפל בסין סכום של3.49 מיליארד דולר, עליה של 27% בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה שעברה. על פי הדיווחים, 79% מהאפליקציות הרווחיות ביותר הן משחקי המובייל, ואחריהן אפליקציות בקטגוריית הבידור שחוו עלייה חדה ברווחיות שלהן. רשתות חברתיות ראו גידול של 4% במהלך התקופה ואחריהן אפליציות תמונה ווידאו עם גידול של 3% – ורווח של 100 מיליון דולר בקירוב.

סין הפכה להיות שוק האפליקציות ה- iOS מספר אחת בעולם כאשר היא עקפה את ארה”ב ויפן במהלך הרבעון השלישי של שנת 2016, ומאז מובילה את השוק העולמי.