כך אנחנו מבטיחים תרגום מקצועי לסינית ללא פשרות

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

תרגום מקצועי לסינית של מסמכים ותכנים מצריך יכולות גבוהות של מקצועיות וניסיון רב בניהול פרוייקטים מורכבים של תרגום. במאמר זה נרצה לספר כיצד אנו מבטיחים ללקוחותינו שירותי תרגום סינית באיכות ובמקצועיות ללא פשרות.

בחירה של  מתורגמנים לסינית בעלי ניסיון ורקע בתחום לביצוע העבודה

צוות המתורגמנים של לימפיד כולל מספר מתורגמנים העובדים איתנו באופן קבוע על תרגום לסינית ומסינית של פרוייקטים שונים עבור הלקוחות. חלק לא קטן מהלקוחות הן חברות המגיעות מתחומי טכנולוגיה שונים  תחום המד-טק, אופטיקה, תוכנה, טכנולוגיית רכב, ערים חכמות, טכונלוגיית חקלאות ועוד – ותרגום לסינית של החומרים חייב להיעשות על ידי מתורגמנים דוברי שפת אם בעלי רקע, הבנה וניסיון בתחום.

במהלך העשור האחרון יצרנו מאגר של מתורגמנים מקצועיים לסינית בעלי רקע וניסיון בתחומים שונים, חלקם פרופסורים, ואחרים אשר מומחים בתחומם בסין ורקע מקצועי של עשרות שנים. אנו מבצעים איתור והתאמה של המתורגמנים הכי מקצועיים לביצוע עבודת התרגום לכל לקוח ולא מתפשרים על איכות.

בניית מפתח מילים בסינית

לאחר השמת מתורגמן בעל רקע ונסיון בתחום, בפרוייקטים גדולים ומורכבים אנו יוצרים מפתח מילים דו לשוני בסינית ובאנגלית בכדי ליצור עקביות בתרגום לסינית של מונחים מקצועיים. לרוב מפתח המילים נבנה יחד עם הלקוח או הקולגות המקומיים בסין הבקיאים בתחום הספציפי ומאשרים את אוצר המילים המתורגמם איתו נעבוד בכל התרגומים שיעשו עבור הלקוח.

עבודה עם תוכנת זיכרון תרגום לסינית והגהה לסינית

השלב הבא הוא תרגום של התוכן על ידי המתורגמן המתאים ביותר שהושם לפרוייקט. המתורגמנים שלנו עובדים עם תוכנת זכרון תרגום שנקראית MemoQ  ומסייעת לשמירה של עקביות התרגום, סגנון כתיבה אחיד, והטמעה של המונחים המקצועיים ממפתח המילים שייצרנו. עם סיום התרגום נמסר הטקסט להגהה מקצועית על ידי מתורגמן בכיר בתחום, והוא יבדוק את הטקסט המתורגם או מול הטקסט המקורי, ויבצע עליו הגהה למינוחים מקצועיים, שיפור מקצה ניסוח וסגנון הכתיבה.

בדיקה נוספת של התרגום לסינית על ידי מנהל הפרוייקט

לאחר התרגום והגהה לסינית, מנהל הפרוייקט יעבור שוב על המסמך שתורגם. מטרת הבדיקה היא איתור שגיאות כתיב ומעבר נוסף על המסמך על מנת לוודא שהכל נמצא במקומו, שהתרגום תקין והטקסט מוכן לשליחה אל הלקוח. הלקוח מקבל תרגום מקצועי לסינית שישמש אותו לפגישות עסקיות מול הסינים, לאתר האינטרנט, שימוש למטרות לשיווק ועוד.

קבלו הצעת מחיר מהירה לתרגום לסינית- עד 20% הנחה למקליקים על כפתור זה!